Report LinksWe do not store any files or images on our server. XenPaste only index and link to content provided by other non-affiliated sites. If your copyrighted material has been posted on XenPaste or if hyperlinks to your copyrighted material are returned through our search engine and you want this material removed, you must contact the owners of such sites where the files and images are stored.
Jag har nyligen börjat använda skärmdelning för att visa min telefon på andra enheter, och det har verkligen varit användbart i många situationer – särskilt för att visa presentationer och spela upp media på större skärmar. Jag är nyfiken på om ni har använt skärmdelning från era telefoner, och hur er upplevelse har varit. Vilka appar eller metoder rekommenderar ni för att få bästa resultat? Dela gärna med er av era tips och erfarenheter!
För de som är intresserade av att lära sig mer om hur skärmdelning fungerar på olika enheter, finns det en bra guide som går igenom hur du kan dela skärmen från både iPhone och Samsung. Här kan du läsa hela artikeln: Hur skärmdelning fungerar. Den ger en tydlig översikt över processen och vilka verktyg som behövs för att enkelt dela din skärm.